Mai intai se demonteaza ornamentele de plastic de pe coloana volanului, dupa care se apasa, in acelasi timp, pe cele doua cleme indicate cu albastru in pozele de mai jos si se trage in sensul indicat cu rosu.
Acum trebuie sa scoate mufa cu cabluri. Pentru asta, cu o surubelnita subtire, se desfac clemele indicate cu sageti albastre.
Dupa ce ati ramas cu maneta de semnalizare in mana va recomand sa mergeti undeva la caldura (s-ar putea sa dureze vreo doua ore pana o montati inapoi, cand o desfaceti prima data), pe o masa, ca sa nu se poata pierde din piese.
Cu o surubelnita subtire se desfac clemele de pe o parte si de pe partea opusa, din prima poza de mai jos, dupa care se desfac si celelalte doua cleme (in total 6 cleme). Maneta ar trebui sa se desfaca pe din doua, in sensul indicat de sagetile din cea de a treia poza de mai jos.
Dupa ce desfaceti maneta ar trebui sa aveti componentele de mai jos, care se pot vedea si in poze separate.
In poza cu numarul 4 am notat cu numarul 1 lamelele si arculetele care le puteti vedea montate in poza cu numarul 3.
In cazul in care vi se cupleaza pe faza lunga daca impingeti umpic de maneta(catre pozitia de faza lunga), pana sa sara pe faza lunga, sau daca dati intr-o groapa si vi se pune pe faza lunga, din nou fara sa sara maneta pe pozitia de faza lunga, atunci aveti de curatat lamelele din poza cu numarul 4, notate cu 2 si 4.
Daca nu mai merge sa dati flashuri(blituri), in momentul cand trageti de maneta catre voi, atunci trebuie sa curatati locurile indicate de sageti in poza de mai jos. Pentru a avea acces in zonele respective trebuie sa trageti umpic de lamela ca sa iasa de sub ciocul respectiv.
Atentie! Ca sa curatati lamela va trebui sa trageti de ea destul de tare in sus. Dupa ce o curatati bagati ceva in locul indicat cu sageata rosie, pentru o ii aduce curbura lamelei aproximativ la forma originala. Mare atentie sa nu o indoiti prea tare in jos. In momentul cand o bagati din nou sub ciocul respectiv cele doua zone curatate indicate cu sageti albastru nu trebuie sa fie in contact. Daca puneti maneta sus si nu o sa va mearga flashurile, sau trebuie sa trageti tare de maneta ca sa mearga, sa stiti ca mai trebuie umblat la curbura lamelei.
Dupa ce ati terminat de curatat incepe montajul in ordinea descrisa mai jos.
Mai intai se monteaza cele doua arcuri notate cu 3 din figura 4 de mai sus, dupa cum este indicat cu sageti in poza de mai jos.
Se monteaza una dintre cele doua lamele notate cu 4 din figura 4 de mai sus. Cele doua lamele sunt la fel, aveti doar grija cum le montati, ca una vine montata intr-un fel, cealalta invers. Uitati-va atent la poze ca sa vedeti diferenta.
Se monteaza lamela mare pe cele doua arcuri montate deja. Aveti grija sa o montati cu partea care trebuie in sus. Trebuie sa intre cele doua ridicaturi de pe ea in centrul arcurilor.
Se monteaza maneta si v-a trebui sa impingeti umpic de rola din capat pentru o putea intra maneta la locul ei. Cel mai probabil v-a trebui si sa impingeti umpic cu o surubelnita subtire de tabla montata anterior, in sensul indicat de sageata rosie, pentru a intra de tot maneta in locasul ei. Impingeti cu simt ca sa nu indoiti tablita. Daca nu se impinge scoateti maneta afara si mai incercati o data.
Urmeaza sa montati cea de-a doua lamela 4 din figura 4 de mai sus. In a doua poza se vede cum ar trebui sa arate dupa ce s-au montat toate componentele de mai sus.
Se monteaza piesa alba din poza cu numarul 4, doar piesa mica alba. Arcurile sa nu va chinuiti sa le montati inca pe cei doi cepi.
Acum urmeaza partea cea mai grea, sa montati capacul, practic maneta inapoi.
Il pozitionati in asa fel incat cepul de pe piesa mica alba cu cele doua arculete sa intre in canalul piesei albe din capac. Strangeti de capac pana cand fac click cele doua cleme indicate mai jos.
Urmeaza sa montati capatul liber al arculetelor pe cepii indicati cu sageti rosii. Eu am folosit un astfel de ac (mi se pare ca se foloseste pe la crosetat), daca nu aveti asa ceva probabil merge sa confectionati unul dintr-o sarma mai tare. Cu el am agatat capatul liber al unuia dintre arculete si am departat cele doua carcase pana cand s-a vazut varful celor doi cepi.
Dupa ce ati pus capatul primului arculet pe cep strangeti de carcasa pana cand face click clema din dreptul sagetii din partea stanga, corespunzatoare partii pe care ati montat arcul. Daca face click si cealalta clema v-a trebui sa o desfaceti pentru ca nu o sa mai puteti largi carcasa ca sa montati cel de-al doilea arculet.
Dupa ce ati montat si cel de-al doilea arculet strangeti carcasa pana fac click toate clemele si verificati daca poate face maneta toate miscarile.
De montat pe masina se monteaza in sens invers fata de cum ati dat-o jos.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu