sâmbătă, 12 martie 2011

Cum sa montezi ceasuri cu plasma

Salut dupa ce dai jos bordu trebuie sa scoti butonul de resetare kilometri
Attached Image: IMG134.jpg
dupa care cu crija sa nu le rupi desfaci cele 4 cleme
Attached Image: IMG131.jpg Attached Image: IMG133.jpg
dai gaura in lateral bordului pt fire
Attached Image: IMG130.jpg
Eu am desfacut turometru sa pot trage firele mai usor, ai 3 suruburi dupa care il tragi afara el e prins in pini (daca ai rabdare pot sa tragi firele pe langa dansu)
Attached Image: IMG135.jpg Attached Image: IMG136.jpg
Acum incepînd de la dreapta la stanga pui plamele, prima oara bagi acele prin gaura dupa care asezi cum trebuie (eu am folosit putin super glue ca sa le fixez)
Attached Image: IMG137.jpg

Firul il trage pe sub kilometraj
Attached Image: IMG138.jpg
Scoti cele 2 grile
Attached Image: IMG140.jpg
Acum pui si la kilometraj plasma la fel bagi acu dupa il ajezi cum trebuie, firul il tragi pe sub kilometraj
Attached Image: IMG141.jpg Attached Image: IMG139.jpg
La turometru la fel bagi acu primul prin gaura, trebuie decupat putin din ceasurile vechi sa poti trage firu cum trebuie
Attached Image: IMG142.jpg
Dupa care pui inapoi totul si inchizi bordul
Plama am alimentato de la panoul de sigurante am luat curent de la siguranta pt pozitii
Attached Image: IMG116.jpg

am gasit un loc potrivit pt acel releu
Attached Image: IMG129.jpg

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu